Altijd lekker, zo’n Bolletje Cracker!

Altijd lekker, zo’n Bolletje Cracker!

Redactie Baaz

Bolletje bakt crackers voor iedere smaak en elk moment. De nieuwe televisiecommercial, die de brede variatie aan Bolletje crackers onder de aandacht brengt, is vanaf deze week te zien.

In de nieuwe televisiecommercial van Bolletje staat het brede assortiment crackers centraal. Bakker Daan, het vertrouwde gezicht van Bolletje, bakt crackers voor iedere smaak en elk moment. Van vezelrijk en voedzaam tot licht en luchtig. En van een goede start van de dag tot lekker voor tussendoor. 

 

Karlijn Ordelmans (Bolletje): “We bieden veel variatie met onze crackers. Door ons assortiment continu te vernieuwen en verbreden, blijven we relevant. We richten ons op verschillende generaties met bijbehorende dominante gedragsprofielen. Deze profielen vormen de basis voor de nieuwe campagne.”

 

Want naast bakker Daan worden verschillende personages geïntroduceerd. Deze uitgesproken karakters brengen de eigenschappen van de desbetreffende cracker op een opvallende manier in beeld. Zo geniet de vogelspotter van de vezelrijke Bolletje Ontbijtcracker, lekker voedzaam voor de vroege vogels. En kiest een veganist voor de Bolletje Groentecracker, met 50% groente en 30% minder koolhydraten. De filmische decors brengen de verschillende karkaters écht tot leven.

 

De televisiecommercial is geproduceerd door Hazazah en Havas Rise, het productielabel van Havas Lemz dat zich richt op meer diversiteit vóór en achter de camera en maximale duurzaamheid in producties. Merel van Lith (Havas Rise): “Binnen twee dagen hebben we zeven verschillende scenes gedraaid. Door de productie te concentreren zijn we efficiënt en kunnen we langer vooruit. In de eerste televisiecommercial worden drie karakters in beeld gebracht. Later dit jaar volgen er meer karakters én crackers. Zo blijven we verrassen en inspelen op de behoeften in de markt.”

 

Lees ook:

https://www.baaz.nl/kilometerheffing-resulteert-in-provinciale-ongelijkheid-voor-nederlandse-autobezitters

https://www.baaz.nl/koffie-als-motor-van-bedrijfsuitstraling

 

Credits

Klant: Karlijn Ordelmans, Lotte Boerrigter 

Creatie: Havas Lemz

Creative producer: Havas Lemz

Strategie: Havas Lemz

Agency producer: Havas Rise

Regie: Rob Lücker (HazazaH)

Grading en Online: The Compound 

Geluid: Public Audio

Muziek: Remus Ockels 

Fotografie: Anne van Zantwijk 

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie