BenBits trotse partner van Expeditie Robinson Deelnemers omarmen net als BenBits de natuur
BenBits gaat als nieuwe sponsor een samenwerking aan met survivalprogramma Expeditie Robinson gedurende het 21e seizoen. Tijdens de expeditie gaan bekende Nederlanders de strijd met elkaar aan op een onbewoond eiland. Daarnaast worden de deelnemers één met de natuur en dat ligt geheel in lijn met de visie van BenBits dat onlangs de nieuwe generatie plasticvrije kauwgom introduceerde met een plasticvrije verpakking. Onderdeel van de samenwerking zijn de commercials en frequente uitingen rondom het programma waarbij de schildpad, het symbool van BenBits én Moeder Aarde, aandacht vraagt voor hun missie: de natuur een handje helpen met het verminderen van plastic. Daarnaast wil BenBits met deze samenwerking ook betekenis gaan krijgen voor een jongere doelgroep. Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson is wegens de huidige coronamaatregelen opgenomen in Kroatië en is vanaf 29 augustus elke zondag om 20.00 uur en elke donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4. Meer informatie via: www.benbits.com
Samen met Expeditie Robinson verder met de kauwgomrevolutie
Milan Dontje, CEO en mede-eigenaar van BenBits: “Wij zijn trots dat wij als partner van Expeditie Robinson onze kauwgomrevolutie kunnen voortzetten. In onze revolutie vragen wij aandacht voor de nieuwe generatie kauwgom: plasticvrij en duurzaam met uitsluitend ingrediënten van natuurlijke oorsprong. Expeditie Robinson is een programma dat teruggaat naar de basis, hoe de natuur bedoeld is, met een jonge doelgroep kijkers die wij met deze samenwerking aan willen spreken. Deze combinatie maakt dat wij in Expeditie Robinson de juiste partner zien voor deze sponsorschap waarin we aandacht vragen voor een plasticvrije toekomst. Ik hoop dan ook dat de kijkers - net zoals de deelnemers - geïnspireerd raken van de ongerepte natuur in Kroatië en samen met ons uitkijken naar een plasticvrije toekomst. En dat smaakt vast naar meer!”