Dit zijn de 10 slechtste slogans van het jaar 2018
Een goede slogan kan een belangrijk onderdeel zijn van de succesformule van een onderneming. ‘Heerlijk. Helder. Heineken’, ‘Dat zeg ik: Gamma’ en ‘You’re worth it’ om maar een paar voorbeelden te noemen. Het kan echter ook finaal misgaan, en dat gebeurde bij de bedrijven die genomineerd zijn voor de slechtste slogan van het jaar 2018.
Genomineerden slechtste slogan van het jaar 2018
In de zeven jaar dat de verkiezing gehouden wordt, zijn er al bizar slechte slogans er met de winst vandoor gegaan. Wat te denken van ‘Iedere paal gaat er in’ van heibedrijf Steenman, of ‘Zit je haircut’ van haarsalon en barber Local Heroes. Dit jaar strijden de volgende bedrijven om de niet-zo-felbegeerde titel van slechtse slogan van het jaar 2018:
- ‘Ga niet zelf kutte, Bel Ronald Schutte!’ (Stukadoors/schildersbedrijf Schutte)
- ‘Het Solmar je vakantie zijn’ (Solmar Tours)
- ‘Let us oystertain you!’ (Oestercompagnie)
- ‘Met je fiets in de penarie? Bel dan even met Harie’ (Fietsenmaker Harrie)
- ‘t is VERS(C)HOOR’ (Verschoor groente- en fruithandel)
- ‘Theo en Peet, voor al u electriciteet’ (PC van der Peet)
- ‘Voor ieder reetje een Aarts W.C’tje’ (Aarts Sanitair Service)
- ‘We doen wel vrouwen maar knippen ze niet’ (Barbier Rogier)
- ‘Wespen horren buiten’ (Unilux horren)
- ‘Zonder ons gene plons’ (Ruimdienst Lazeroms)
Stemmen kan op de website van Neerlands Slechtste Slogan Verkiezing.