ISDN2 verdwijnt, het Nieuwe Bellen van Tele2 vervangt

ISDN2 verdwijnt, het Nieuwe Bellen van Tele2 vervangt

Redactie Baaz

MKB’ers hebben met het verdwijnen van ISDN2 op 1 september 2019 een groot probleem. Want wat nu? Tele2 biedt met Het Nieuwe Bellen een kant-en-klare oplossing die voor een betaalbare prijs vrijwel alles regelt. Het Nieuwe Bellen garandeert bereikbaarheid en biedt ondernemers uit het MKB, naast gewoon bellen, vele extra mogelijkheden.

Het Nieuwe bellen

Wat houdt Het Nieuwe Bellen in? Nord van de Mosselaer van Tele2 vertelt: ‘Het is bellen vanuit de Cloud, maar wel via gereserveerde bandbreedte op je internetverbinding. Je hebt dan een volwaardige telefonieoplossing, gebaseerd op het bewezen ‘broad-soft platform’, waarop Tele2 al jaren hosted telefonie voor middel en grote bedrijven faciliteert.’

MKB

Tele2 is niet over een nacht ijs gegaan. 'We hebben onderzoek gedaan binnen de doelgroep, om te zien of het een oplossing levert voor de doelgroep.' Uit dat onderzoek concludeerde Tele2 dat de gemiddelde MKB'er het dagelijks razend druk heeft en niet noodzakelijkerwijs de technologische kennis over telefonie in huis heeft, of de zakelijke voordelen die voortvloeien uit op maat gesneden telefonie overziet. De telco heeft een tour kriskras door het land gemaakt om zoveel mogelijk ondernemers te bereiken om hen die voordelen uit de doeken te doen. Tevens vind je Tele2 op 19, 21 en 22 november op de Week van de Ondernemer.

Meer service voor minder geld

Telefonie via ISDN2 stopt in september 2019, daarnaast is het een kostbare aangelegenheid om via ISDN2 te blijven bellen. Naast de maandelijkse abonnementskosten, betalen bedrijven vaak nog per tik/gesprek en voor het onderhoud van hun telefooncentrale. Met de oplossing van Tele2 heb je een systeem dat veilig in een beschermd datacenter van Tele2 staat en krijg je er standaard extra’s bij waar je met ISDN2 niet over had durven dromen. Je hoeft geen telecomspecialist te zijn om de apparatuur aan te sluiten.

Hosted Voice

Met het Nieuwe Bellen complementeert Tele2 haar vast-mobiel (FMC) portfolio, welk al bestond uit proposities Vast op Mobiel voor ZZP-ers, Hosted Voice voor MKB en Mobile Connect voor grotere organisaties; organisaties die hun eigen telefooncentrale willen integreren met mobiele telefonie.

Het Nieuwe Bellen

Tele2 biedt bereikbaarheid voor een vast bedrag van €13,95 per medewerker per maand. Daarvoor ontvang je een vaste telefoon, onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers in de EU en naar de VS, verkort kiezen, wisselgesprekken voeren en voicemailservice. Het tarief is voorspelbaar, en daarbovenop in de meeste gevallen véél voordeliger dan de huidige kosten voor ISDN. Tele2 biedt elke medewerker een vast en/of mobiel telefoonnummer; de medewerker kan zelf bepalen op welk nummer hij of zij bereikbaar is. Deze beschikbaarheid is eenvoudig in te stellen via een bijbehorende smartphoneapplicatie.

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie