Mollie lanceert startersfonds van 1 miljoen euro voor ontwikkelaars, start-ups en digitale reclamebureaus
Mollie, een van de snelst groeiende betalingsverwerkers binnen Europa, heeft vandaag een nieuw fonds van 1 miljoen euro gelanceerd om de ontwikkeling van nieuwe integraties en add-on producten voor zijn platform te ondersteunen. Het startersfonds zal ontwikkelaars, start-ups en digitale reclamebureaus stimuleren om gedurfde en ambitieuze projecten te realiseren die de groei van Mollie's ruim 125.000 e-commerce klanten verder blijven bevorderen.
Mollie’s startersfonds richt zich tot ontwikkelaars, softwarebedrijven en digitale reclamebureaus van over de hele wereld. Mollie verwelkomt integraties met nieuwe SaaS-oplossingen en add-on producten die het aanbod van Mollie verbeteren via nieuwe tools, applicaties of software van derden.
Ken Serdons, CCO van Mollie: "Mollie investeert voortdurend in technologische partnerships en integraties. We zien dan ook grote interesse van tech start-ups en scale-ups die hun betalingsmogelijkheden met Mollie verder willen uitbouwen. Voor een bedrijf als Mollie is het hele ecosysteem van ontwikkelaars, start-ups en reclamebureaus ongelooflijk belangrijk - zowel voor ons succes als voor het succes van onze klanten. Door nog nauwer met deze bedrijven samen te werken en door hun toewijding aan ons platform financieel te erkennen, stimuleren we innovatie die de groei van onze handelaars ondersteunt. Deze relaties zullen ook onze bestaande plannen voor de ontwikkeling van ons betalingsplatform en de lancering van producten voor financiële diensten verder helpen verwezenlijken, op een manier die wij, noch onze klanten, ons vandaag kunnen voorstellen.”
Succesvolle kandidaat-deelnemers zullen niet alleen kunnen rekenen op een integratiefinanciering, ze zullen ook toegang krijgen tot Mollie's ruim 125.000 klanten, Mollie’s tools en Mollie’s markt- en klanteninzichten.