Nieuwe dochteronderneming Beurer Benelux
Beurer blijft groeien en heeft een nieuwe dochteronderneming opgericht in Nederland, gevestigd in Amsterdam. Met Beurer Benelux breidt de Duitse gezondheidsspecialist zijn verkoop- en servicestructuur voor de landen België, Nederland en Luxemburg uit om de Europese markt nog beter te kunnen bedienen.
"We zijn er trots op nog een internationaal lid in de Beurer-familie erbij te krijgen. Ons team kan nu directer communiceren met dealers en klanten. Tegelijkertijd kunnen we nog beter aanwezig en concurrerend zijn op de internationale markt voor gezondheid- en welzijnsproducten. Wij wensen onze lokale collega's een goede en succesvolle start", aldus Sebastian Kebbe, Beurer Managing Director Marketing & Sales.
Met de nieuwe dochteronderneming kan Beurer verder uitbreiden en het marktpotentieel optimaal benutten. Voor dit jaar staat al een groot aantal marketing- en verkoopactiviteiten gepland, die via alle kanalen zullen lopen. Een hoogtepunt is zeker de huidige lancering van de Nederlandse Beurer webshop.
"We zijn verheugd om nu het voortouw te nemen bij het uitbreiden van de zakelijke relaties in de Benelux en om Beurer als merk in Europa verder te versterken. De innovatieve gezondheidsproducten en slimme toepassingen zijn aantrekkelijk voor de markt - zo heeft een gezonde levensstijl voor veel mensen de hoogste prioriteit. Dit thema doorzetten naar verschillende doelgroepen en samen met Beurer verder groeien zijn de volgende spannende mijlpalen", aldus Andrew Drabbe, Managing Director Beurer Benelux B.V.
Met meer dan 100 jaar ervaring is het bedrijf uit Ulm een van 's werelds toonaangevende fabrikanten op het gebied van gezondheid en welzijn. Het productassortiment omvat meer dan 500 producten uit de categorieën wellbeing, medical, beauty, active en babycare. Naast het hoofdkantoor in Ulm heeft Beurer wereldwijd nog 15 andere bedrijfslocaties en talrijke internationale partners in meer dan 100 landen.
zie ook:
Range Rover biedt nieuwe Bespoke-service
Panasonic Toughbook helpt de detailhandel zich aan te passen aan veranderende winkelgewoonten