Slimmer voor minder

Redactie Baaz
De kredietcrisis vraagt om inventief ondernemen: snel, zonder gedoe en met minder budget vernieuwen. Maar hoe?

Juist in deze tijd liggen er kansen als uw bedrijf in staat is om zich positief te onderscheiden. Op marketing, nieuwe product-marktcombinaties, of reëngineering van de bedrijfsprocessen. Deze drie groeimotoren werken anders in crisistijd. Groei vergt actief veranderen. Oude oplossingen werken niet (meer). Laat u inspireren door professoren (Nijenrode) en CEO's van inter(nationale) faam en verlaat het 'Slimmer voor Minder' congres met een hoofd vol ideeën.

Na afloop van het congres:

  • Ken je de feiten en cijfers van de impact van de kredietcrisis
  • Heb je inzicht in marketing die helpt de crisis te overleven
  • Overzie je de (on)mogelijkheden van innovatie in deze tijd
  • Weet je van goedkopere ICT oplossingen
  • Zie je de kansen van anticyclisch ondernemen

Info:
Media Plaza, 11 maart 2009, van 15:00 tot 18:30 uur.


Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie