PostNL neemt belang in online foodmarktplaats VersTrade
De online foodmarktplaats VersTrade verbindt foodprofessionals aan grote en kleine fabrikanten van levensmiddelen en dranken. PostNL stapt in als minderheidsaandeelhouder om verdere groei te realiseren. Door deze samenwerking kan VersTrade nog meer aanbieders toevoegen aan hun platform.
Chefkoks zijn altijd op zoek naar de pareltjes in de markt. Aan de andere kant zijn voedselproducenten net zo hard op zoek naar afnemers voor de mooie producten die zij bieden. Zo ontstond het idee voor Muhanad Alsalhi en Leo Nolen om vraag en aanbod met elkaar te verbinden door middel van een platform voor voedselproducenten en horeca ondernemers. VersTrade richt zich op de foodprofessional en biedt met haar online marktplaats een centrale plek voor producenten om hun producten landelijk af te zetten. Terwijl de bestelling, betaling en bezorging in één keer geregeld wordt. Voor fabrikanten biedt VersTrade de mogelijkheid om bestaande en nieuwe klanten op een makkelijke manier te bedienen.
Transparant, flexibel en duurzaam platform
Horecazaken, cateraars, speciaalzaken en online retailers zien de voordelen van VersTrade. Muhanad Alsalhi, directeur VersTrade vertelt: “Het platform biedt efficiency bundeling en structuur in de inkoop bij veel verschillende leveranciers. Zo is Anne&Max een klant van het eerste uur en heeft VersTrade in de zomer van 2021 ook het on-demand bezorgbedrijf Gorillas aan haar klantenkring toegevoegd”.
Partners in e-commerce
Met de e-commerce kennis en expertise van PostNL verwacht VersTrade de processen verder te kunnen ontwikkelen en sneller te kunnen groeien. Mede oprichter Leo Nolen is blij met het partnership met PostNL: “We kijken uit naar de samenwerking en het uitbouwen van onze groei.”
De oprichters van VersTrade Muhanad Alsalhi en Leo Nolen