Wereldsensatie - A.I. ontwikkelde en proefde zijn eigen energiedrankje
Kunstmatige intelligentie kan een revolutie teweegbrengen in de wereld van energiedrankjes - het creëerde niet alleen wat het als het perfecte recept beschouwt, maar proefde het ook. Het eerste energiedrankje ter wereld dat volledig wordt aangedreven door A.I. is ontwikkeld door HELL ENERGY. Ontwerp, recept, proeven en nauwgezette smaakevaluatie, voorspellende intelligentie, veiligheidsmaatregelen, marketingelementen - elk aspect is vakkundig gemaakt door geavanceerde A.I.-systemen
De perfecte formule: De ontwikkeling van een op maat gemaakte energiedrank door HELL ENERGY A.I.
De enorme hoeveelheid informatie en kennis die beschikbaar is op het World Wide Web wordt gebruikt door A.I. Het kan verbanden verwerken en blootleggen met een snelheid die bijna onbegrijpelijk is voor mensen. Bovendien beschikt het over uitgebreide kennis over energiedrankjes, waaronder hun ingrediënten, verkoopresultaten, gezondheidsonderzoek, aanbevelingen en feedback van consumenten.Bovendien kan het naadloos de nieuwste trends en informatie integreren in zijn analyses.
Toen HELL ENERGY A.I. de opdracht gaf om een nieuwe energiedrank op maat te ontwikkelen, verwerkte de kunstmatige intelligentie een enorme hoeveelheid informatie en formuleerde wat zij het beste recept vond. De A.I. hield niet alleen rekening met de verwachtingen van de consument ten aanzien van een energiedrankje, maar gaf ook prioriteit aan het doel om een superieur en aangenamer drankje te maken.
Als de intelligentste entiteit ter wereld op dit moment, achtte het A.I. het recept dat het formuleerde perfect. Het verrijkte de energiedrank met vitaminen, aminozuren en kruiden terwijl het ervoor zorgde dat de wetgeving voor de voedingsindustrie werd nageleefd, inclusief de optimalisatie van de aanbevelingen van de EFSA (Europese Autoriteit voor Voedselveiligheid) en de naleving van de normen voor aanbevolen dagelijkse hoeveelheden (ADH).
Van smaakselectie tot verpakkingsontwerp, een revolutionaire stap in energiedrankontwikkeling
De A.I. creëerde drie smaakvariaties voor fijnafstemming en digitaliseerde ze met behulp van de technologie van een in New York gevestigd bedrijf. Na het proeven [ja, proeven, niet testen] van alle drie de drankjes en het analyseren van uitgebreide gegevens en statistieken, gebruikte de A.I. voorspellende intelligentie om de winnende smaak te selecteren. Zo ontstond de werkelijk unieke en verfrissende Tutti-frutti & Berry-blast smaak. Deze baanbrekende ontwikkeling is de eerste keer dat kunstmatige intelligentie zo'n geavanceerd productontwikkelingsproces heeft uitgevoerd binnen de energiedranksector.
Het recept is strikt vertrouwelijk en om het te beschermen heeft de A.I. aanbevelingen gedaan. Het wordt opgeslagen op één computer in de Hongaarse fabriek van HELL ENERGY, die is uitgerust met geavanceerde beveiligingselementen. Het ontwerp van de ruimte waarin de machine staat, is ook ontwikkeld door kunstmatige intelligentie. Maar omdat we het belang van back-upmaatregelen erkennen, wordt een kopie van het recept veilig bewaard in een kluis in Zwitserland.
Na zo'n uitgebreide betrokkenheid is het geen verrassing dat de verpakking van de nieuwe energiedrank ook is ontworpen door A.I. Het blikje belichaamt de laatste trends en straalt een jeugdige en coole vibe uit. Naast het kleurenschema van HELL ENERGY heeft A.I. ook zijn eigen digitale stijl in het ontwerp verwerkt.
Het A.I.-tijdperk
Omdat het nieuwe product, 'HELL A.I.', echt het resultaat is van een buitengewoon en uniek proces dat zijn weerga wereldwijd niet kent, wilden de medewerkers van het bedrijf de nieuwe energiedrank graag testen onder conventionele omstandigheden. Het resultaat was een strenge kwaliteitscontrole en blinde proeverijen. Het succes bevestigde de capaciteiten van de A.I.!
De A.I. vertegenwoordigt ook een enorm perspectief op het gebied van productontwikkeling, het verleggen van voorheen ondenkbare grenzen en het inluiden van een nieuw tijdperk voor de voedingsindustrie. Met de mogelijkheden van de A.I. kunnen enorme hoeveelheden internetgegevens snel worden gesorteerd en geanalyseerd in slechts enkele minuten of seconden, waardoor de productontwikkelingscyclus drastisch wordt verkort van 1-2 jaar (of in het beste geval een half jaar) tot slechts 1 maand. Dit proces is het resultaat van gecoördineerde inspanningen, aangezien meerdere A.I. systemen, die elk uitblinken in verschillende gebieden, samenwerken aan de ontwikkeling. Met wereldwijd al meer dan honderd A.I.-systemen zorgt hun gezamenlijke werking voor een hoog innovatieniveau.
Het nieuwe product wordt geproduceerd in een van Europa's meest geavanceerde productiefaciliteiten voor dranken en zal vanaf de zomer van 2023 verkrijgbaar zijn in meer dan 60 landen wereldwijd.