Nescafé op de bres voor spannende kantoorkoffie met Milano Lounge

Nescafé op de bres voor spannende kantoorkoffie met Milano Lounge

Redactie Baaz

Weinig laat zo een matige indruk achter bij de klanten en je werknemers als slechte kantoorkoffie. Of de koffie uit de Milano Lounge, het nieuwste speeltje van Nescafé, lekker is weten we (nog) niet, maar de fabrikant belooft in ieder geval heel wat spektakel.

Nescafé, onderdeel van Nestlé, heeft met de opvallend ogende Milano Lounge een nieuwe draai willen geven aan het wat ingekakte kantoorkoffieautomatensegment (Scrabble-woord). Het resultaat: de nodige toeters en bellen. Het apparaat schenkt niet alleen chocolademelk en tig soorten koffiemengsels. Zo kun je een bedrijfsvideo tonen op het aanraakscherm en kun je geheel draadloos de koffievoorkeuren van je medewerkers in de gaten houden. Dat is pas 'monitoring' van je 'assets'.

Doorspoelen en afnemen

Ook schoonmaakperikelen horen tot het verleden, als we de fabrikant mogen geloven. Het bakkie pleur wordt geheel buiten de machine om gezet, dus doorspoelen en even afnemen met een doekje moet volgens Nestlé genoeg zijn.

Volgens hen is dit dan ook niet zomaar een koffiezetapparaat zoals je te vaak tegenkomt, nee, dit is 'veel meer dan een innovatieve koffiemachine in een modern jasje; het is een totaal koffieconcept dat voldoet aan de wensen van zowel koffieliefhebbers als ondernemers ', aldus het persbericht. En daar kunnen wij maar weinig aan toevoegen.

Ben je net als wij om, dan moet je nog heel even wachten. Vanaf maart te koop bij de betere koffieautomatenverkoper.

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie