Panattoni breidt team uit met Marieke van der Velde, Elmer Blom en Konrad Skalba
Logistiek vastgoedontwikkelaar Panattoni verwelkomt drie nieuwe collega’s: Marieke van der Velde als Transaction Manager, Elmer Blom als Business Development Manager en Konrad Skalba in de functie van Marketing Manager. De Nederlandse tak van deze internationale vastgoedontwikkelaar opende in 2019 haar deuren in Amsterdam en maakte de afgelopen 5 jaar een snelle groei door. Het team bestaat inmiddels uit 24 leden die zich bezighouden met het ontwikkelen, realiseren en beheren van de logistieke vastgoedprojecten van Panattoni Nederland.
Marieke van der Velde begon haar carrière in de advocatuur waarna ze de overstap maakte naar het bedrijfsleven. De afgelopen jaren was ze als legal counsel werkzaam bij vastgoedontwikkelaars en -adviseurs waar ze projectontwikkelingen en transacties juridisch begeleidde. Marieke heeft zich ontwikkeld tot een ervaren allround vastgoed jurist met oog voor commercie en techniek. Marieke: “Ik verheug me erop om onderdeel uit te maken van het Panattoni team. In mijn rol als transaction manager ga ik de omvangrijke en complexe ontwikkelingen van A tot Z begeleiden en hoop ik met mijn kennis en ervaring bij te dragen aan het verdere succes en de groeidoelstellingen van Panattoni in Nederland.”
Elmer Blom brengt bijna twee decennia aan waardevolle ervaring in vastgoedontwikkeling met zich mee, met een speciale focus op retail- en logistieke eigendommen gedurende de laatste 12,5 jaar. Met de komst van Elmer bestaat het Business Development team uit vijf personen. Binnen dit team gaat Elmer zich richten op het verwerven en ontwikkelen van nieuwe grondposities en het aansturen van de verhuur van nieuwe ontwikkelingen in de regio Noordoost Nederland. Elmer Blom: ”Ik heb het team van Panattoni leren kennen als een enthousiast, ondernemend en vakbekwaam team dat open staat voor nieuwe ideeën en invalshoeken. Een mooie basis voor samenwerking. Daarnaast heb ik de mogelijkheid om mijn rol op basis van mijn ervaring naar eigen inzicht in te vullen waardoor ik eigenlijk al vlot snelheid kan maken. Mijn kennis van de markt aan zowel de ontwikkelzijde als gebruikerszijde gaat me helpen om mooie nieuwe ontwikkelingen te realiseren voor Panattoni.”
Konrad Skalba gaat de marketingcommunicatie afdeling van Panattoni versterken. Hij heeft eerder ervaring opgedaan in de vastgoed en communicatiebranche. Deze combinatie maakt van Konrad de perfecte Marketingcommunicatie Manager voor Panattoni. Konrad: “Het ondernemerschap binnen Panattoni past bij me. Ondanks het feit dat Panattoni een internationaal bedrijf is hebben we op lokaal niveau de ruimte om de marketingcampagnes volledig naar eigen inzicht invulling te geven. Deze vrijheid en creativiteit spreken me aan. De komende periode ga ik samen met het team verder werken aan de positionering en branding van Panattoni in Nederland.”