TikTok breidt Taylor Swift In-App ervaring uit voor Taylor Swift | The Eras Tour 2024

TikTok breidt Taylor Swift In-App ervaring uit voor Taylor Swift | The Eras Tour 2024

Redactie Baaz

TikTok breidt, in het kader van de recordbrekende Taylor Swift | The Eras Tour 2024, de in-app ervaring uit met de lancering van #TSTheErasTour. Dit is de eerste interactieve in-app artiestenervaring en de langstlopende voor een artiest op TikTok tot nu toe. Deze nieuwe update biedt Swifties de kans om album-geïnspireerde profiel frames te winnen en digitale vriendschapskralen te verzamelen om een vriendschapsarmband te maken.

Elke week krijgen fans de mogelijkheid om nieuwe albumgerelateerde opdrachten te voltooien, waarbij ze albumgeïnspireerde profiel frames en digitale kralen verdienen om hun eigen in-app vriendschapsarmband te maken. Swifties die erin slagen 11 weken lang alle opdrachten te voltooien, ontvangen een feestelijk laatste Swiftie-profiel frame.

Daarnaast bevat de in-app ervaring video highlights van elke tourstop en een afspeellijst die is gekoppeld aan het albumthema van die week. TikTok blijft artiesten in alle fasen van hun carrière ondersteunen en zich inzetten voor artiesten om hun muziek te promoten, en om in contact te komen met fans van over de hele wereld. Door Swifties wereldwijd met elkaar te verbinden via #TSTheErasTour, versterkt TikTok de band tussen artiesten en hun fans.

Om toegang te krijgen tot #TSTheErasTour, kunnen fans klikken op het anker dat verschijnt naast Taylor Swift-content op TikTok. Ook kan er geklikt worden op de zoekbanners, die verschijnen bij het zoeken naar gerelateerde termen zoals #TSTheErasTour. Fans kunnen hun digitale vriendschapskralen en profiel frame collecties bekijken op de feed in de app. Prestaties van voltooide opdrachten verschijnen ook als pop-upberichten.

Sinds de start in maart 2023 heeft de Taylor Swift | The Eras Tour al veel impact gemaakt op de For You pagina's, waarbij tourgerelateerde hashtags meer dan 5 miljoen video's hebben verzameld en vele fans TikTok gebruiken om hun creativiteit te uiten tijdens deze historische tour.

Eerder in april dit jaar lanceerde TikTok de in-app ervaring THE TORTURED POETS DEPARTMENT, die fans uitnodigde om samen THE TORTURED POETS DEPARTMENT te vieren op het platform. Inmiddels zijn er meer dan 3,2 miljoen video's met de hashtag TheTorturedPoetsDepartment verschenen. Hashtags gerelateerd aan Taylor Swift blijven hoge engagement genereren, waarbij #SwiftTok groeide naar meer dan 2,6 miljoen video's en #TaylorsVersion meer dan 2,1 miljoen video's heeft verzameld.

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie