Vakmedium Klantcontact.nl gaat verder als Ziptone
Met ingang van vandaag gaat vakmedium Klantcontact.nl, gericht op klantcontactprofessionals in Nederland en België, verder als Ziptone.nl. De naamswijziging is onderdeel van een reeks veranderingen, gericht op verdere groei en ontwikkeling van het online vakblad. Ziptone heeft de ambitie om the place to be te worden voor klantcontactprofessionals die willen bijblijven in hun vakgebied: voor nieuws, klantverhalen en achtergronden, voor relevante vacatures en voor relevante opleidingen en cursussen. Met de naamswijziging krijgt de website ook een opfrisbeurt, gevolgd door nieuwe rubrieken en diensten verderop in het jaar.
De kern van Ziptone blijft ongewijzigd: een onafhankelijk vakmedium dat de branche vooruit wil helpen. Ziptone blijft nieuws, praktijkverhalen en analyses brengen en daarbij blijft Ziptone samenwerken met verschillende spelers in de branche.
De naam Ziptone is een knipoog naar de samenwerking tussen mens en techniek. De ziptone is (in sommige contactcenters) de toon die medewerkers in hun headset horen om aan te geven dat er een nieuw gesprek start. Ziptone staat ook voor de kern van zaken doen: er komt altijd een volgend gesprek; de interactie tussen bedrijven en hun klanten stopt nooit.