Webwinkel Vakdagen 2019 vol inspirerende sprekers en exposanten

Webwinkel Vakdagen 2019 vol inspirerende sprekers en exposanten

Redactie Baaz

Met 13.000 bezoekers, 270 exposanten en 200 lezingen en keynotes zijn de Webwinkel Vakdagen 2019 dé plek waar vraag en aanbod in de thuiswinkelbranche elkaar ontmoeten. Het grootste e-commerce event van de Benelux vindt deze maand alweer voor de dertiende keer plaats. Ook de komende editie zal weer bol staan van de inspirerende sprekers, relevante en exposanten.

UPDATE: DE REDACTIE IS UITGEBREID AANWEZIG OM DE AANKOMENDE EDITIE TE VERSLAAN. VOLG ONS VANAF 22 JANUARI VIA WEBWINKEL VAKDAGEN 2019.

E-commerce

E-commerce is het centrale thema tijdens de Webwinkel Vakdagen 2019. De voortdurende groei van e-commerce en de opkomst van nieuwe digitale technologieën transformeert niet alleen de samenleving, maar ook de manier waarop er wordt geconsumeerd. Hoe zorg je ervoor dat je bij kunt blijven en voldoet aan de verwachtingen van de consument? Op 23 en 24 januari delen ervaringsdeskundigen en topbestuurders hun kennis en ervaring tijdens een uitgebreid programma vol onderwerpen uit de e-commercebranche. In elf themazalen en één grote keynotezaal worden meer dan 200 sessies verzorgd door sprekers uit binnen- en buitenland. Tijdens de Webwinkel Vakdagen 2019 vind je alle informatie die je nodig hebt om van 2019 een succes te maken op één plek.

Dynamiek Webwinkel Vakdagen 2019

Zodra je de vloer van de Webwinkel Vakdagen betreedt merk je al een zekere dynamiek op. Probeer er niet direct je vinger op te leggen, pas wanneer er enige tijd op de beursvloer is verstreken merk je hoe het komt. Elke aanbieder van diensten heeft een eigen gezicht, zelfs wanneer het soortgelijke diensten betreft. Ook opvallend: het ‘jonge’ gevoel dat uit de beurs spreekt. Wijnand Jongen van Thuiswinkel.org, sponsor van de beurs, noemde de branche afgelopen jaar al ‘enorm dynamisch’ en daar is geen woord van gelogen. Het eerste rondje over de beursvloer is indrukwekkend qua hoeveelheid exposanten, maar gelukkig niet overweldigend. Het deel van de Jaarbeurs waar het evenement plaatsvindt is groot, maar slim opgezet. Je navigeert makkelijk langs exposanten terwijl een gezellige catering de zaal opdeelt in twee delen.

Exposanten

Onder de 270 exposanten vindt je gedurende de twee dagen dé toonaangevendste partijen op vlakken als digitale marketing, commercie en logistiek. De standnummers zijn ondertussen bekend. Mis deze partijen niet.
 

  • Exact | Leidend softwareleverancier voor het Nederlandse MKB en de (internationale) corporatie. Uiteenlopend in dienstverlening: van volledige ERP-systemen tot online accountancy, boekhouding en meer. Vrijwel geen ander heeft meer recht van spreken wanneer het aankomt op weet van bedrijfsvoering, automatisering en een efficiënte toepassing van zakelijke software. Standnummer 141.
     
  • PAY. | De payment service provider (PSP) verdubbelde het afgelopen jaar zijn omzet. Faciliteert miljoenen betalingen per maand en innoveert op vlakken als conversie- en omzetoptimalisatie. Een grote speler in de groeiende online transactiemarkt: aanrader. Standnummer 337.
     
  • BuckarooEveneens een innovatieve PSP. Garandeert al meer dan een decennia een veilige manier van terugkerende online betalingen. Blinkt uit met functionaliteiten als kredietmanagement en de mogelijkheid tot betaling met meer dan 40 internationale betalingsmethoden. Leren van de top? Neem een kijk. Standnummer 193.
     
  • Trusted Shops | Hét keurmerk dat in oogopslag veiligheid, kwaliteit en betrouwbaarheid van webshops garandeert. Rekent onder andere Hunkemöller.nl en Lucardi.nl onder zijn totale 30.000 winkelpartners: een ware Europese marktleider en bovendien interessant door zijn relatief zeldzame businessmodel. Standnummer 142.

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie