Daikin zet stap in de golfsport als official partner van Joost Luiten
Daikin heeft zich als official partner verbonden aan Joost Luiten. Het Daikin logo wordt daarmee zichtbaar op de golfcap (visor) van Joost Luiten bij alle officiële toernooien en media optredens. Met een videocommercial maakt Daikin het partnership bekend.
Daikin en Joost Luiten slaan de handen ineen om een nieuwe golfervaring te bieden en de aanwezigheid van het merk te vergroten.
Via een partnership met Nederlands beste golfer wilt Daikin een stap zetten in de golfsport, de ambities van Joost ondersteunen en de zichtbaarheid van het merk in de zomermaanden (naast het inlineskaten via het hoofdpartnership met de KNSB) vergroten. Samen gaan ze iedere dag voor topprestaties: op de baan of als het gaat om het creëren van het ideale binnenklimaat. Additioneel worden er bijzondere experiences met Joost georganiseerd voor eigen relaties en de golf community. ‘Golf is voor mij een sport die verbindt. Ik vind het ook mooi om mijn passie voor de sport met anderen te delen. Nieuwe mensen ontmoeten’, aldus Joost Luiten in de video van Daikin.
De videocommercial vormt de aftrap van de samenwerking. Van 25 tot 28 mei, tijdens het KLM OPEN in Nederland, zal Daikin voor het eerst tijdens een golftoernooi zichtbaar zijn op de cap van Joost. Daikin is vanaf 2023 tevens sponsor van het KLM OPEN, waar ook de eerste golf experiences met Joost vanuit Daikin georganiseerd gaan worden. Meer informatie over dit partnership is terug te vinden op de site.
Bekijk hier de videocommercial ter aankondiging van het partnership.
De video is geproduceerd door sportmarketingbureau House of Sports in samenwerking met TEN Content Agency.