Gekko lanceert in België

Gekko lanceert in België

Redactie Baaz

Gekko lanceert vandaag haar administratieve diensten in België. Gekko biedt daarmee nu ook de mogelijkheid aan Belgische ondernemers om officieel een online account aan te maken via getgekko . Net als in Nederland, richt Gekko zich ook in België specifiek op zelfstandige en kleine ondernemers. Er worden ook hier verscheidene administratieve tools aangeboden, zoals urenregistratie, facturering, bonnen scannen, km registratie en nog veel meer. En ook in België biedt Gekko via het vertrouwde Freemium model, de keuze tussen een gratis Basic account en een betaald Premium account.

Gekko in België

Gekko bedient al bijna 10 jaar vele freelancers en andere kleine ondernemers in Nederland met gemakkelijk te gebruiken administratieve tools en diensten. Gezien de affiniteit tussen Nederland en België is het een logische stap om deze diensten ook aan te bieden aan Belgische ondernemers. Daarom is Gekko in België ook samenwerkingen aangegaan met lokale partners zoals Unifiedpost waarmee gebruikers bankrekeningen van Belgische banken kunnen koppelen aan de administratie. Door Gekko aan te passen aan lokale behoeften met lokale partners, kan Gekko ook in België de diensten aanbieden waarmee het in Nederland groot is geworden.

Julius Heyning, Chief Commercial Officer bij Gekko:

“Gekko krijgt al jaren vragen vanuit België of het mogelijk is om gebruik te maken van de software. Wij zijn heel blij dat wij hier vanaf vandaag volmondig JA op kunnen zeggen zodat we nog meer ondernemers kunnen helpen met de meest gebruiksvriendelijke en eenvoudige administratieve software. Wij kijken ernaar uit om het aantal lokale partners verder uit te breiden om meer slimme oplossingen aan te kunnen bieden.”

België is de volgende stap voor Gekko

Gekko ( https://www.getgekko.com ) is in 2013 begonnen met de missie om het leven van kleine ondernemers makkelijker te maken. Door in de afgelopen jaren steeds meer verschillende administratieve tools te maken en deze te combineren met de diensten van de externe partners, heeft Gekko een steeds completer administratief platform gerealiseerd. En hiermee is Gekko in Nederland uitgegroeid tot een speler van belang waar meer dan 150.000 kleine ondernemers zijn aangesloten.

Maar Gekko heeft altijd de ambitie gehad om ook buiten Nederland te groeien. Ook hier zijn veel kleine ondernemers die grotendeels worden genegeerd door bestaande software ontwikkelaars en aanbieders. België is daar natuurlijk een schoolvoorbeeld in, maar de verwachting is dat het daar niet bij blijft.

Joris Docter, Product Owner bij Gekko:

“Toen Gekko begon was er veel scepsis of er wel een markt was voor tooling die zich specifiek richtte op zzp’ers. Kleine ondernemers zijn tenslotte een groep die notoir lastig te bereiken is. Maar na bijna 10 jaar hebben we wel aangetoond dat er een markt is en dat de vraag enorm is. Niet alleen in Nederland, maar zeker ook in België. Het kan daarom bijna niet anders dat dit ook in de rest van Europa het geval is.”

Achtergrondinformatie Gekko

Gekko ( https://www.getgekko.com ) heeft als missie het leven van kleine ondernemers makkelijker te maken door slimme, elegante en betaalbare oplossingen te creëren. De visie is het zoveel mogelijk ontzorgen van kleine ondernemers. Gekko voorziet in deze behoefte door intern slimme software speciaal voor kleine ondernemers te ontwikkelen. Door zich specifiek te richten op de kleinere ondernemer, is Gekko uniek gepositioneerd in de markt.

Het is begonnen in Amsterdam in 2013 met de Gekko Bonnen app. Dit is uitgegroeid tot een volwaardig administratie platform om facturen te sturen, ritten bij te houden, uren te registreren en nog veel meer. Vanuit kantoren in Amsterdam en Barcelona doet Gekko dit voor meer dan 150.000 gebruikers in Nederland, Spanje en België.

“Wij houden ook niet van administratie, daarom maken wij het simpel!”

 

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie