Hoe Lotte Ditzel en Saron van de Laar de moderne ondernemer koppelen aan succes in liefde

Hoe Lotte Ditzel en Saron van de Laar de moderne ondernemer koppelen aan succes in liefde

Redactie Baaz

De moderne ondernemer besteedt vandaag de dag net zoveel aandacht aan zijn liefdesleven als aan zijn bedrijf. Waar datingservices ooit werden gezien als een laatste redmiddel, is matchmaking anno 2025 vooral een strategische investering. Lotte Ditzel en Saron van de Laar, de oprichters van DTNG. en Infinity Relations, bedienen met hun moderne matchmakingservices een steeds groter wordende groep succesvolle ondernemers die hun zoektocht naar liefde net zo serieus nemen als hun carrière.

Succes in de liefde = succes in zaken

Met een man-vrouwverhouding van 40%-60% en een slagingspercentage van 70%, bewijzen DTNG. en Infinity Relations dat moderne matchmakers aansluiten bij ambitieuze professionals die méér verwachten dan oppervlakkige swipes en vrijblijvende koffiedates. 

Strategisch daten: van tijdsverspilling naar doelgerichte matches

"Het taboe is eraf," zegt Lotte. "Matchmaking is niet langer voorbehouden aan wie ‘het zelf niet kan vinden’. Sterker nog, de meeste ondernemers kunnen juist wél kiezen, maar willen hun tijd liever efficiënt te besteden. Ze laten de zoektocht met vertrouwen aan ons over, zodat ze zich kunnen focussen op hun business en tegelijkertijd een serieuze relatie kunnen opbouwen. Bovendien zijn ze gewend om services in te kopen die hun leven efficiënter en succesvoller maken, of het nu een PA, private banker of personal trainer is. Waarom zou dat voor relaties anders zijn?" 

Daten via apps niet doelgericht genoeg 

Tinder, Happn of Inner Circle werken simpelweg niet voor deze doelgroep. Intenties zijn vaak onduidelijk en het matchingsproces is te oppervlakkig.
"Een eerste date wordt door ons even serieus genomen als een contractbespreking," zegt Saron (33). "Vaak wordt er gereserveerd in een toprestaurant, een stijlvol terras of gekozen voor een wandeling in de duinen of een andere bijzondere omgeving, gevolgd door een koffie in een sfeervolle zaak. De juiste ambiance, een gelijkwaardige mindset en een serieuze intentie—dát maakt het verschil."

Op zoek naar echte verbinding

Daarnaast is er een duidelijke verschuiving gaande in de datingwereld: ondernemers zijn niet zo zeer meer op zoek naar een relatie ‘voor erbij’. “Het draait om échte verbinding, gelijkwaardigheid en groeipotentieel,” zegt Lotte. “Veel cliënten zijn al eens getrouwd geweest, hebben persoonlijk leiderschap ontwikkeld en weten nu precies wat ze willen. DTNG. en Infinity Relations matchen daarom op gedeelde waarden en inkomensonafhankelijkheid. We merken dat steeds meer mensen beseffen hoe waardevol een serieuze match is en dat ze daar best in willen investeren.”

Groeiende vraag naar internationaal netwerk

Wat begon met DTNG. – Lottes eerste matchmakingdienst, ontstaan vanuit haar persoonlijke missie om de Nederlandse datingmarkt te verbeteren – is uitgegroeid tot een moderne, internationale service die zowel mannen als vrouwen in de zakelijke markt feilloos aanvoelt en bedient.

Internationale uitbreiding in volle gang

Terwijl DTNG. zich blijft richten op hoogwaardige matchmaking in Nederland, bedient Infinity Relations expats die in Nederland wonen en internationaal georiënteerde ondernemers. Met een groeiend aantal ambassadeurs in Londen, Zuid-Frankrijk, Luxemburg en Curaçao om lokaal te netwerken en potentiële kandidaten te screenen, vergroot de organisatie haar impact en bereik. De volgende logische stap is de uitbreiding naar Dubai, waar de vraag naar exclusieve matchmaking onder Nederlandse ondernemers en expats sterk toeneemt. In april starten Lotte en Saron met hun zoektocht naar geschikte kantoorruimte, met als doel de officiële opening in het najaar van 2025.

Slim inspelen op nieuwe markten

Met een omzet die dit jaar richting de 1 miljoen euro gaat, een slagingspercentage van 70% en een internationaal netwerk dat blijft uitbreiden, spelen DTNG. & Infinity Relations slim in op de snel groeiende, strategische datingmarkt, waarin high achievers steeds bewuster kiezen voor gelijkwaardige matchmaking. De internationale uitbreiding, de opkomst van nieuwe markten en de veranderende mentaliteit rondom daten maken 2025 een cruciaal jaar voor de sector.

Modere visie van Lotte Ditzel en Saron van de Laar

Lotte Ditzel (40) en Saron van de Laar (33) combineren hun ervaring in psychologie, headhunting en strategisch relatiebeheer met een moderne kijk op matchmaking. Vanuit hun achtergrond in de zakelijke wereld begrijpen ze hoe waardevol de juiste connecties zijn – zowel professioneel als privé. Ze benaderen relatiebemiddeling niet als toeval, maar als een zorgvuldig en strategisch proces. In Nederland blijven ze met DTNG. mannelijke en vrouwelijke ondernemers koppelen via een doelgerichte methode, terwijl Infinity Relations de service internationaal uitbreidt en ondernemers en expats wereldwijd bedient. Iedere ondernemer kan rekenen op een efficiënte, discrete en op maat gemaakte aanpak, met focus op compatibiliteit en gedeelde ambities.

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie