KwikFit helpt Amslod-klanten uit de brand met professionele service voor hun e-bikes
Nu Amslod de bedrijfsactiviteiten heeft gestaakt en alle geplande onderhoudsbeurten zijn geannuleerd, kunnen klanten terecht bij KwikFit voor betrouwbaar onderhoud en reparaties aan hun Amslod e-bikes. Door de ontstane situatie verwacht KwikFit dat steeds meer Amslod-eigenaren op zoek zullen gaan naar een alternatief voor service en ondersteuning. Met een netwerk van professionele e-bike servicepunten door heel Nederland staat KwikFit klaar om hen snel en transparant te helpen.
Hoewel de toekomst van Amslod nog onzeker is, hoeven eigenaren van een Amslod e-bike zich geen zorgen te maken over het onderhoud van hun fiets. KwikFit beschikt over de expertise en middelen om Amslod-fietsen professioneel te onderhouden en te repareren. Van een onderhoudsbeurt tot het vervangen van banden of het oplossen van technische problemen – KwikFit zorgt ervoor dat e-bikes weer soepel en veilig de weg op kunnen. Klanten kunnen eenvoudig een afspraak maken via de website van KwikFit.
KwikFit, al jarenlang een servicepartner van Amslod, ondersteunt eigenaren van Amslod e-bikes met praktische en betrouwbare service. Reparaties worden deskundig uitgevoerd en zijn mogelijk op locaties in 11 steden verspreid over Nederland. De prijzen zijn helder en vooraf vastgesteld, en het onderhoud wordt verzorgd door goed opgeleide fietsenmakers.
“We begrijpen dat deze situatie onzekerheid veroorzaakt voor eigenaren van een Amslod e-bike", aldus Pieter Bikker, Directeur E-mobility bij KwikFit. "Maar zij hoeven zich geen zorgen te maken. Net als na de faillissementen van VanMoof en Stella staan we klaar om hen te helpen. Of het nu gaat om een onderhoudsbeurt of een reparatie, onze deskundige fietsenmakers zorgen ervoor dat hun e-bike weer soepel en veilig rijdt, ongeacht de ontwikkelingen rondom Amslod."