Marktplaats kiest TEAM LEWIS als nieuw PR-bureau

Marktplaats kiest TEAM LEWIS als nieuw PR-bureau

Redactie Baaz

Marktplaats, hét online handelsplatform van Nederland, slaat de handen ineen met internationaal PR- en marketingbureau TEAM LEWIS voor consumer- en corporate PR. De samenwerking met TEAM LEWIS richt zich op het versterken en behouden van de leidende positie van Marktplaats in de recommerce-markt in Nederland en het vergroten van de maatschappelijke impact door mensen te inspireren samen te werken aan een wereld waarin mensen minder verspillen en meer delen. 

Marktplaats, opgericht in 1999, heeft zich ontpopt tot dé online handelsplaats waar Nederland op vertrouwt voor het kopen en verkopen van een breed scala aan tweedehands items, van meubels en kleding tot auto's en nog veel meer. De wereld van Marktplaats sluit naadloos aan bij de jarenlange ervaring van TEAM LEWIS op het vlak van e-commerce, retail en online platforms. De kracht van Marktplaats ligt niet alleen in het verlengen van de levensduur van producten, maar ook in het verbinden van de maatschappij. Samen willen TEAM LEWIS en Marktplaats nog meer mensen en bedrijven aanmoedigen om tweedehands eerste keus te maken en daarmee bij te dragen aan een betere wereld.

In de samenwerking ligt de focus op het versterken en behouden van de leidende positie van Marktplaats in Nederland met een sterke focus op circulariteit. Daarnaast ondersteunt het bureau Marktplaats met het organiseren van events en creëren van een creatieve, datagedreven PR-en influencerstrategie met onder andere aandacht voor kleine en middelgrote ondernemers en mobiliteitssectoren die op het platform adverteren.

Maaike Veeling, Head of PR & Communication bij Marktplaats, zegt: ”TEAM LEWIS heeft bewezen een bureau te zijn dat creatieve en impactvolle campagnes creëert en onze visie op de toekomst deelt. We geloven dat hun expertise en creativiteit ons zullen helpen om onze positie als leidend handelsplatform verder te versterken. Zo kunnen we onze boodschap op een effectieve manier overbrengen naar onze verschillende doelgroepen.”

Merel Dudok van Heel, Head of Consumer Division Netherlands bij TEAM LEWIS zegt: "We zijn heel enthousiast over deze samenwerking. Marktplaats is niet zomaar een bedrijf; het is een inspirerend voorbeeld van hoe je als organisatie een positieve bijdrage levert aan een betere wereld. We trappen af met een campagne rond het 25-jarig jubileum van Marktplaats, een prachtige mijlpaal die gevierd moet worden! We nemen het stokje met trots over van Bijl PR, die we bewonderen om hun doeltreffende en bekroonde campagnes voor Marktplaats door de jaren heen."

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie