Oracle introduceert nieuwe versie CRM On Demand
Oracle CRM On Demand Release 15 introduceert Social CRM-functionaliteit zoals social networking en samenwerking-tools. Het ondersteunt gebruikers bij het verhogen van hun effectiviteit en productiviteit, aldus Oracle.
Sticky Notes en een Message Center zorgen bijvoorbeeld voor een up-to-date, geconsolideerde, gecentraliseerde en eenvoudig toegankelijk omgeving waarmee commentaar gedeeld kan worden. Zo kunnen teamleden zich abonneren op sticky notes waardoor een sociaal netwerk ontstaat. Alle leden worden hiermee gelijktijdig op de hoogte gehouden van de laatste stand van zaken.
Personalisatie
Versie 15 ondersteunt verdergaande personalisatie. Gebruikers kunnen met behulp van widgets, gadgets en portals CRM-objecten aanpassen aan de persoonlijke voorkeuren. Tevens is het mogelijk Oracle CRM On Demand-objecten op te nemen in webportal-applicaties zoals iGoogle en MyYahoo!.
Mobiliteit
De On Demand-suite is uitgebreid met Mobile Sales Assistant. Hiermee krijgen CRM On Demand-klanten mobiel toegang tot het systeem.