Handboek SEA toont de andere kant van zoekmachine-adverteren
Zoekmachine-adverteren is een van de meest klassieke manieren van online marketingvormen. Toch valt er nog veel te verbeteren. Het Handboek SEA kan daarbij helpen.
Waar velen zich telkens weer op een nieuwe techniek storten, de ene succesvoller dan de andere, blijkt heeft Marc de Groot het nieuwe 'Handboek SEA' geschreven.
Met dit boek wil de auteur bovendien een statement maken naar alle mensen die roepen dat zoekmachine-adverteren te duur is omdat iedereen tegen elkaar zou opbieden. In 99,9 procent van de gevallen is dit simpelweg niet waar.
Als de campagne niet tot de gewenste resultaten heeft geleid, werd deze niet goed genoeg uitgevoerd. Na het lezen van het Handboek SEA en het opvolgen van de adviezen zal dat probleem in elk geval verholpen zijn.
Over de auteur van het handboek
Marc de Groot (1981) is een veelgevraagd spreker, consultant en auteur op het gebied van internetmarketingstrategie. Met zijn bureau DGOC adviseert hij bedrijven. Hiernaast biedt Marc met zijn online platform DGOC Academy een aanbod van diverse online marketinggerelateerde trainingen en programma’s.