Klantendashboard moet aan prospects helpen

Klantendashboard moet aan prospects helpen

Redactie Baaz
Bedrijven spelen met de laatste technologische ontwikkelingen op de huidige hoogconjunctuur in. Zoals met een slim dashboard dat sales en marketing ondersteunt.

Met het nieuwe dashboard kunnen sales en marketing op een geautomatiseerde manier lijsten met interessante prospects genereren en eigen klantdatabases verrijken en ontwikkelen.

Graydon komt met het product in een tijd dat de economie booming is. Naar eigen zeggen van het bedrijf groeit de Nederlandse economie momenteel met 283 bedrijven per dag. Meer commerciële kansen dus, maar het dwingt ondernemers tegelijkertijd tot het kiezen van de juiste groeistrategie. Want groei is goed, maar betekent ook meer concurrentie en dus benchmarktondezoek, waarbij de heilige graal het vinden van kredietwaardige bedrijven en ideale prospects is. Kennis is macht en tijd is geld dus waarom automatiseren we dat niet, lijkt Grayton te hebben gedacht.

Het bedrijf garandeert een gebruiksvriendelijke applicatie die in één oogopslag helderheid biedt. 

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie