Volle zalen: de beste strategie voor een uitverkocht event
Seminars
Iedereen die een seminar, voorstelling of masterclass organiseert, wil een volle zaal, maar niemand weet hoe je dat precies voor elkaar krijgt. Hans Groen organiseert sinds 1986 seminars en richtte in 1991 Focus Conferences op. Hij organiseerde events met autoriteiten als Philip Kotler, Michael Porter, Stephen Covey, Tom Peters, John Cleese en Johan Cruijff. Met dit boek stapt hij uit zijn comfortzone, aangezien hij normaal andere het podium geeft.
Succesformule
In Volle zalen deelt Hans Groen zijn succesformule, waarbij alle factoren die van invloed zijn aan bod komen: van de programmering, het spelen met de prijs, de keuze voor de sprekers, maar ook een briljant idee, de juiste locatie en uitstekende promotie. Bovendien heeft hij het boek verrijkt met de ervaringen, ideeën en tips van 25 kopstukken uit de wereld van seminars, film, theater en pop. Zo bevat het boek cases van o.a. Soldaat van Oranje – De Musical, het seminar MBA in één dag, de musical De Marathon, de Johan Cruijfseminars, TEDx, André Rieu en een kijkje achter de schermen van het Forward Thinking Leadership Seminar met president Obama.
Over Hans Groen
Hans Groen is al ruim 30 jaar organisator van zakelijke events. Hij heeft meer dan 300 evenementen op zijn naam staan met sprekers als Michael Porter, Tom Peters, Jack Welch, Deepak Chopra, Stephen Covey, John Cleese, de Dalai Lama en Johan Cruijff. Tegenwoordig organiseert hij theatercolleges: kennisbites in het theater. Zie ook: volle-zalen.nl.
Uitvoering: paperback
Omvang: 224 pagina’s
Auteur: Hans Groen
ISBN: 9789089654472
Prijs: € 29,99
Verschijnt: 30 mei 2019