Over Baaz
Baaz, het platform voor ondernemers uit het mkb, over business, management, lifestyle en het zakenleven.
Redactionele formule
Baaz wil eigenlijk maar één ding: ondernemers en leidinggevenden inspireren en informeren. Het laat zien hoe je een bedrijf sterker kan maken. Met innoverende ict, een goede marketingstrategie of een vooruitstrevende managementstijl. Geen technisch jargon of gebral, maar heldere informatieve artikelen, geschreven vanuit de optiek van de ondernemer.
Baaz staat vol verhalen uit de praktijk, van specialisten, leveranciers en de ondernemer zelf, afgewisseld met interessante en prikkelende vaste rubrieken en columns. Baaz heeft als belangrijke pijlers innoveren, duurzaam- en maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Verspreiding
Baaz verschijnt vier maal per jaar en wordt onder meer verspreid onder minimaal 22.000 met zorg geselecteerde MKB-ondernemingen. De selectie bestaat zowel uit startende bedrijven als ondernemingen die de grens van drie jaar gepasseerd zijn en gewoonlijk een periode van groei tegemoet gaan. In de praktijk zijn dit twee belangrijke investeringsmomenten waarop bedrijven open staan voor innovatievraagstukken. Om nieuwe lezers met het magazine kennis te laten maken, verspreidt Baaz het magazine regelmatig onder bezoekers van toonaangevende beurzen en symposia. Baaz heeft momenteel een totale oplage van 53.750 exemplaren.
Baaz magazine is gratis voor ondernemers, klik hier om een abonnement aan te vragen.
Verschijningsdata
Baaz 1.2016 - april
Baaz 2.2016 - juni
Baaz 3.2016 - september
Baaz 4.2016 - november
Contact:
015 7600770
sales@clipboard-publishing.nl