Baaz partner van MVO Nederland
Baaz partner van MVO Nederland

Baaz partner van MVO Nederland

MVO
Redactie Baaz
Met gepaste trots kunnen wij melden dat Baaz officieel partner & mediapartner is van MVO Nederland. MVO Nederland gelooft in de kracht van bedrijven om bij te dragen aan een duurzame en eerlijke wereld. Baaz bereikt de ondernemer, steunt MVO Nederland en opent haar kanalen om zo de visie te verspreiden onder de ondernemers van Nederland.

Content speelt een belangrijke rol in de samenwerking: in elke print editie van Baaz magazine wordt er aandacht besteed aan Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen in de breedste zin des woord. Dit in de vorm van interviews, cases en artikelen. ‘Niet alleen ondernemers zien tegenwoordig de meerwaarde en voordelen in van MVO, maar ook de consument hecht steeds meer waarde aan bedrijven die hun verantwoordelijkheid nemen in onze maatschappij. Dit is dan ook een belangrijke factor geworden in de volledige bedrijfsstructuur van organisaties’, aldus Mark Scholten, hoofdredacteur Baaz magazine. Baaz magazine zal ook verspreid worden via diverse MVO Nederland-events.

Over MVO Nederland

MVO Nederland gelooft in de kracht van bedrijven om bij te dragen aan een duurzame en eerlijke wereld. In onze visie spelen bedrijven een sleutelrol bij het realiseren van weerbare en gelukkige mensen (people), een rijke natuur (planet) en een gezonde economie (profit). Maar bedrijven kunnen dat niet alleen. Overheden, kennisinstellingen, ngo’s, vakbonden zijn belangrijke stakeholders voor het realiseren van een transitie naar een duurzame wereld. Onze missie is partijen samen te brengen en samen verandering tot stand te brengen.

Over Baaz

Wat hebben alle succesvolle bedrijven met elkaar gemeen? Het antwoord is simpel: ondernemers met visie en persoonlijkheid, die goed om zich heen kijken. Voor deze mensen is Baaz hét platform om aan deze behoefte te voldoen. Baaz inspireert, informeert, netwerkt en zet aan tot nadenken. 4x per jaar met een exclusief magazine (gratis voor ondernemers) en 24 uur per dag online. Voor 91.750 managers, ondernemers en CEO’s is Baaz een gewaardeerde partner.

Samenwerking en promotie

Baaz magazine werkt samen met diverse partners als het Erasmus Centre for Entrepreneurship, Jong Ondernemen & Syntens/de Kamer van Koophandel. Het delen van content en kennis staan in deze samenwerkingen centraal. Zo zorgen we voor een extra dimensie in ons bereik. Via deze partners worden ook extra edities van Baaz verspreid, wat zorgt voor een extra groot en breder bereik. Zo bereiken we nieuwe lezers. Daarnaast wordt Baaz regelmatig verspreid onder bezoekers van toonaangevende beurzen, events & colleges.

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie