Riverty en Mollie bundelen krachten en bieden achteraf betalen binnen 30 dagen in Nederland, België, Oostenrijk en Duitsland

Riverty en Mollie bundelen krachten en bieden achteraf betalen binnen 30 dagen in Nederland, België, Oostenrijk en Duitsland

Redactie Baaz

Financieel technologiebedrijf Riverty bundelt zijn krachten met Mollie, een van Europa's snelst groeiende financiële dienstverleners. Klanten van Mollie hebben nu een extra optie om achteraf te betalen, met een betaaltermijn van maximaal 30 dagen. Deze betaalmethode helpt de conversie te optimaliseren en het betaalproces voor verder te vereenvoudigen. Riverty is vanaf vandaag beschikbaar voor klanten van Mollie in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk.Mollie in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk.

 

  • Riverty vult de bestaande betaalmethoden van Mollie aan met zijn naadloze end-to-end BNPL-service, die elk aspect van het betaalproces afhandelt; van betaalkeuze tot factuurbeheer en van betaalherinneringen tot mogelijke incasso’s.
  • Klanten van Mollie kunnen eindgebruikers nu een extra optie bieden om achteraf te betalen, met een betaaltermijn van maximaal 30 dagen.
  • Deze betaalmethode helpt de conversie te optimaliseren en het betaalproces voor retailers verder te vereenvoudigen.

 

Naadloze integratie in het Mollie Dashboard

Met de samenwerking met Riverty breidt Mollie zijn aanbod van Buy Now, Pay Later (BNPL)-betaalmethoden verder uit. In totaal biedt Mollie nu meer dan 30 verschillende betaalmethoden. De oplossing van Riverty is naadloos geïntegreerd met Mollie, zodat klanten deze met slechts een paar klikken kunnen activeren in hun Mollie Dashboard.
 

Groei van retailers stimuleren

Riverty biedt financiële zekerheid en is trots dat het merk van de retailer op de eerste plaats komt. De end-to-end BNPL-service handelt elk aspect van het betaalproces af; van betaalkeuze tot factuurbeheer en van betaalherinneringen tot mogelijke incasso’s. Riverty biedt uitgebreide mogelijkheden om de branding aan te passen op meerdere klantcontactpunten, zodat het merk van de retailer centraal blijft staan. Deze aanpak verbetert de loyaliteit van de consument en helpt bij het opbouwen van een sterkere, meer herkenbare merkaanwezigheid.
 
Koen Köppen, CEO van Mollie: "Riverty biedt een erkende BNPL-methode en het bedrijf richt zich met name op de Europese markt. Bij Mollie hebben we dezelfde focus, waardoor onze ambities goed bij elkaar passen. Vorig jaar hebben we grote stappen gezet om ons productaanbod verder af te stemmen op de behoeften van onze klanten, met de lancering van Mollie Terminal en Mollie Invoicing als mooie voorbeelden. Door Riverty als betaalmethode toe te voegen, kunnen e-commercebedrijven hun klanten nog meer vrijheid bieden in het betaalproces."

Molly

Koen Köppen
 
Jörg Schnelle, Chief Commercial Officer bij Riverty, voegt toe: "Onze samenwerking met Mollie versterkt onze toewijding om onze retailers te helpen trouw te blijven aan hun merken en tegelijkertijd klanten te werven en te behouden. We zijn enthousiast om samen te werken met een ambitieuze en servicegerichte fintechspeler als Mollie om dit mogelijk te maken."

Molly

Jörg Schnelle

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie