LiveChat Service stelt gratis chat software ter beschikking
De coronacrisis: iedereen heeft het er moeilijk mee. Bedrijven worden door de situatie rondom het Covid 19 virus geconfronteerd. Wie een toename in klantcontacten heeft en de manieren om deze te verwerken ontbreekt, ontvangt van LiveChat Service drie maanden gratis software. 'Samen maken we het verschil', luidt het motto.
Dit artikel verscheen eerder op livechatservice.nl.
Van offline naar online
De maatregelen omtrent het sluiten van bedrijven, verenigingen en niet in de laatste plaats landsgrenzen, laten veel bezoekers van websites achter met vragen die alleen nog per mail of telefoon beantwoord kunnen worden. Dit zorgt voor extra druk op de online contact centers die ook zelf te kampen hebben met onderbezetting door ziekte of thuiswerk. Volgens LiveChat Service ligt de oplossing in online chat, één van haar kernactiviteiten.
Ontlasten medewerkers
De afgelopen dagen meldde zich een aantal bedrijven bij LiveChat Service met het verzoek mee te denken in een snelle oplossing voor het beantwoorden van de vele vragen van website bezoekers om zo de medewerkers te helpen ontlasten. Het toevoegen van chat als extra contactkanaal kan lucht bieden in deze drukke tijden. Dat was dan ook de reden voor LiveChat Service om haar software, Knowler.io genaamd, gratis ter beschikking te stellen en zo een extra contactkanaal aan te aanbieden dat snel beschikbaar is.
Eigen software
De Knowler.io software is in eigen beheer ontwikkeld en kan in slechts enkele minuten worden toegevoegd aan een website, waarmee medewerkers direct een extra mogelijkheid hebben om vragen laagdrempelig en sneller te beantwoorden. Het aanbod geldt vooralsnog voor 3 maanden, maar daarbij houdt CEO Nick Blom een slag om de arm: ‘We kunnen de toekomst natuurlijk niet voorspellen, dus hoe lang het uiteindelijk nodig blijkt te zijn weten we pas achteraf. We hopen op deze manier in elk geval ons steentje bij te dragen.’.
Geïnteresseerde bedrijven kunnen zich aanmelden via info@livechatservice.nl.