Nieuw boek Influencers onthult de geheimen van succesvolle influencer marketing
Influencer marketing heeft zich razendsnel ontwikkeld van een experiment tot een volwaardige strategie voor talloze bedrijven. De invloed van succesvolle influencers is niet te onderschatten. Maar met die groei komen ook uitdagingen: van samenwerkingen die niet aansluiten bij een merk tot risico’s op reputatieschade. De vraag die veel bedrijven en merken bezighoudt, is dan ook: hoe kies je de juiste influencers en hoe bouw je een duurzame samenwerking op?
In haar nieuwe boek Influencers biedt Carole Lamarque een helder antwoord op deze vraag. Het boek combineert praktische inzichten, DIY-oefeningen en recente praktijkvoorbeelden. Daarnaast introduceert Lamarque een innovatieve, AI-ondersteunde applicatie die bedrijven helpt om influencer marketing te transformeren tot een duurzame groeistrategie.
Een handleiding voor duurzame successtrategieën
De behoefte aan een degelijk basiswerk over influencer marketing is groter dan ooit. Bedrijven willen weten hoe ze effectief met influencers kunnen samenwerken zonder in veelgemaakte valkuilen te trappen. Want hoewel het eenvoudig lijkt, kunnen verkeerde keuzes leiden tot mislukte campagnes of enorme reputatieschade.
Met dit boek krijgen marketeers, ondernemers, zzp’ers én influencers zelf de tools in handen om het maximale uit influencer marketing te halen.
Autheticiteit is alles
Carole Lamarque heeft een heldere boodschap voor iedereen die met influencer marketing aan de slag wil: authenticiteit is de sleutel. Zoals Gary Vaynerchuk, ondernemer en bestsellerauteur, het treffend verwoordt:
"Influencers are the new power brokers in the age of digital storytelling. They turn authenticity into the most valuable currency of trust."
Influencers is een onmisbaar boek voor iedereen die wil begrijpen hoe de wereld van influencer marketing werkt en hoe je het op een strategische en duurzame manier kunt inzetten.
Over de auteur Carole Lamarque (Brasschaat) is een toonaangevende marketingexpert en auteur van succesvolle marketingboeken. Ze bereikt dagelijks 30.000 ondernemers op LinkedIn en is expert in groeistrategieën, digitale marketing, influencers en consumentengedrag. Carole’s carrière in de telecom-, media- en energiesector leidde tot innovaties zoals de lancering van internet in België en Cloud Computing. Ze is keynotespeaker, maar ook Maître de Cérémonie voor Advanced Marketing aan de Solvay Brussels School.
Voor meer informatie, recensie-exemplaar of een artikel/interview kun je contact opnemen met roderik@vanduurenmedia.nl