Regenboog glijmiddel marketing truc of noodzaak?

Regenboog glijmiddel marketing truc of noodzaak?

Redactie Baaz

Rondom Pride events verschijnen producten met een regenboogvlag erop. Bedrijven en merken spelen in op dit soort gelegenheden om meer producten te verkopen. Zelden zijn deze producten werkelijk voor de LGBTIQ+ community ontwikkeld. De regenboogvlag verdoezelt de commerciële bedoeling. Het merk BodyGliss komt met een glijmiddel speciaal voor de LGBTIQ+ community. De zoveelste marketing truc of zit er meer achter?

“Natuurlijk willen wij producten verkopen”, zegt Viviane van den Bichelaer – eigenaresse van BodyGliss –, “maar dit gaat veel dieper dan simpele commercie. Het glijmiddel Love always wins hebben wij met leden van de community ontwikkeld als antwoord op een noodzaak. Seksualiteit is belangrijk voor de LGBTIQ+ community en er wordt op allerlei manieren van genoten. Echter is intiem contact zonder glijmiddel voor velen binnen de community niet mogelijk, stroef of pijnlijk. Daarom hebben we een glijmiddel in eigen laboratorium ontwikkeld dat samengesteld is om seksueel contact mogelijk en aangenaam te maken.”

“Voor ons is de ontwikkeling en realisatie van het glijmiddel Love always wins een eerbetoon aan de LGBTIQ+ community. Een community die hun eigen product verdient. Die niet alleen aandacht zou moeten krijgen rondom Pride of Coming out day, maar altijd”, aldus Viviane.”

Love always wins is tot stand gekomen uit een samenwerking tussen diverse leden van de LGBTIQ+ community en creatieve breinen, en staat voor inclusiviteit. Het glijmiddel is in Nederlands laboratorium samengesteld, is zijdezacht en heeft een zeer langdurige werking. BodyGliss Love always wins is vanaf 21 december 2021 verkrijgbaar op diverse online platforms.

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie