Solutions 4 Delivery kondigt rebranding aan naar S4D
Met deze aankondiging maakt S4D bekend dat ze zich niet langer beperken tot alleen bezorg oplossingen, maar zich ontwikkelen tot een allesomvattende partner voor quick-service restaurant ketens. Ze bieden e-commerce oplossingen (eigen website, app en loyaliteitsprogramma), volledige operationele controle (voor het hoofdkantoor) en bruikbare data (voor winkels en het hoofdkantoor).Functionaliteiten voor dine-in en innovaties zoals self-order kiosken en apps voor snelle bezorging zijn toegevoegd aan de omnichannel oplossing.
S4D is nu al meer dan zes jaar voortdurend geëvolueerd om de dynamiek binnen de sector bij te houden en is verder gegroeid dan de unieke bezorg oplossing waar ze zich aanvankelijk op richtten. Met een breder portfolio van innovatieve oplossingen is de scale-up in staat geweest om meer dan een oplossing voor bezorging te leveren aan hun partners, die variëren van middelgrote tot grote restaurantketens met meerdere vestigingen.
Hoewel S4D de naam is waarmee partners en degenen die nauw met hen samenwerken, is het nu tijd om de volgende stap te zetten en er de officiële merknaam van te maken.
Benjamin Kool, mede-oprichter en CEO van S4D: "Door officieel S4D te worden versterken we de relatie met onze partners die ons nu al waarderen als een omnichannel-oplossing, omdat we veel meer doen dan het bieden van een digitale oplossing voor bezorgen. De nieuwe branding weerspiegelt het jonge en innovatieve karakter van ons bedrijf en team. Restaurantketens hebben een betrouwbare partner nodig om digitale innovaties te benutten, die hen consulteert en helpt met het delen van benchmarks en best practices. Het nieuwe logo en de nieuwe kleuren symboliseren S4D als het kloppend hart van een groeiende quick-service restaurantketen, in combinatie met onze inzet om krachtige en innovatieve software te verbinden met de expertise van onze partner restaurants, om de groei nu en in de toekomst te bevorderen."
S4D is actief in meer dan tien landen en heeft sinds de oprichting in 2017 elk jaar een indrukwekkende omzetgroei van meer dan 100% gezien en is onder andere onderdeel van de M/T Sprout 100 en Deloitte Tech Fast 50. Als een zeer innovatief bedrijf dat prioriteit geeft aan continue productverbeteringen, blijven de restaurant oplossingen van S4D altijd state of the art, waarbij gebruiksvriendelijkheid, klantervaring en besluitvorming op basis van data centraal staan.
Daan Bakker, Head of Growth, S4D: "S4D zal proactief blijven ten aanzien van trends in de markt en verwachtingen van consumenten om samen met onze partners de toekomst van het restaurant landschap vorm te geven. Wij stellen restaurantketens in staat om te groeien en maken het eenvoudig om meer consumenten laten overstappen van bestelplatforms naar de eigen kanalen, zoals de website en app en het opzetten van een eigen bezorgservice, waardoor het aantal directe bestellingen toeneemt. Dit vertaalt zich in hogere winstmarges en meer data-inzichten van de consumenten voor onze partners om relevant te blijven gedurende de verschuivingen in de industrie en veranderingen in de economie."